דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנתם מקום לחתונה? 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 2004 פעמים ]

החתונה בפתח? מה צריך לדעת לפני? זה המקום הטוב ביותר לקרוא לעומק על הפרטים המשמעותיים בתחום אירועים מוצלחים... אז בואו להכיר את התחום הגדול של האירועים: לוקיישן, עיצוב ארועים ושמלות כלה!

הזמנתם מקום לחתונה?

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, הוא לא אחר מאשר המיקום שבו תחגגו. זה עשוי להיות גן ארועים, ואפשרי שזה יהיה בפרדס. רק בתום בחירת מיקום הארוע, יהיה אפשרי לקבוע את מועד האירוע, אופי הארוע ובסופו של דבר לבחור את הדברים הקטנטנים שיעשו את יום האירוע לחוויה לכל החיים. לא חושבים שהגיע הזמן לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

באיזה אופן לבחור אולם חתונות? מחפשים זרי כלה מיוחדים?

אינספור זוגות שמתחתנים מתחבטים חודשים רבים לפני שהם סגורים על עצמם, ויש לכך סיבה טובה. גני אירועים שונים האחד מן השני בכל מיני פרמטרים; תכולת המוזמנים, העיצוב במקום, אופן ההגשה וגם המיקום הגיאוגרפי בארץ. אתם חייבים להחליט מראש מה אתם שואפים להרים, זה יעזור לכם כשתחפשו את גן האירועים שלכם…

כשבאים לאולמות חתונה בשביל להסתכל על המקום, שימו לב לדברים מסוימים: השטח עושה רושם של נקי וסטרילי? המקום בכלל יספיק לכל האורחים? כמה בדיוק מגישים מסתובבים במקום? איש אינו מעריך אולם מטונף או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... בשביל להימנע מפאשלות בזמן ליל החתונה, היו בטוחים שאתם לא שוכחים את השאלות שמסקרנות אתכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את היום הגדול תחגגו פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), לפיכך פה זה לא מקום לפאשלות. מתים לדעת כיצד מארגנים את החתונה? הכי טוב זה לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! לדוגמא, אם דימיינתם אירוע מלא ירק, מגיע לכם ללכת על זה…

לאן ממשיכים מכאן?

בהנחה וכבר השגתם מקום לחתונה - אתם יכולים לשקול לעומק את כל הדברים האחרים. למשל, סוג של ארגון טקס החתונה... אם עדיין לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז שתדעו לכם שזו אומנות של ממש. בעזרת מומחים אמיתיים המתמחים בעיצוב וחן, אתם יכולים להביא לכך שהאירוע יהיה מדהים ויחודי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים, לדוגמא, אפשר לשדרג במהירות את הרקע של האירוע. האורחים שלכם שיגיעו לאירוע יחושו ממש מן ההתחלה שהדיבור הוא על אירוע מעולם אחר ויהנו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם בעבר... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

רק לאחר שסיימתם לעצב ולקשט, אתם יכולים לחשוב על פרטים חשובים…

למרביתנו כנראה יצא אי פעם להיות מוזמנים לחתונה יהודית. האירועים האלה נראים לרוב דומים - אוכל בצקי, אלכוהול זול ותאורה זולה. בשביל ליצור מסיבה מזן שונה, ישנו צורך במעט תכנון ואפילו מקוריות. רק כך יזכרו את הארוע שערכתם אפילו בעוד מספר חודשים... עוד לא השגתם עיצוב שולחנות לאירועים?

קודם כל - בוחרים את האוכל!

בשביל אורחים החלק החשוב ביותר זה האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על חברת הקייטרינג תשפיע משמעותית על הזיכרון מאותה חגיגה, בגלל זה מאוד רצוי שלא להקל ראש בבחירה הזו. כדאי להשתדל לבחור אך ורק בקייטרינג איכותי וצלחות גדולות. אין אדם שבאמת מעוניין לאכול מזון לא טעים או אחד שנמצא על צלוחיות זעירות. רצוי מאוד לבזבז סכום מסוים כדי לדעת שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה ממש טוב ומספק!

מתלבטים לגבי עיצוב שולחן? דיג'י השגתם?

אחרי שהלעטתם את כל האורחים, כדאי גם לבדר אותם, ויש המון שיטות לעשות זאת. קודם כל, לא באמת ניתן לארגן חתונה משובחת מבלי לציין תקליטנים. לא רוצים להביא איזשהו דיגיי מקצועי? איתו תוכלו להרקיד את האורחים במשך כל החתונה... אתם רק צריכים לבחור ולהיסגר על סגנון מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל הדברים האחרים יבצעו בשבילכם.

עם המידע שכאן, תכנון חתונה יוקרתית יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לעצות וקריאה נוספת - תגלשו באתר http://www.floresta-design.co.il/. הפיקו מזה את המיטב!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב